2010-10-29
 09:04:59

Svar till en Anonym subba!


Jag fattar verkligen inte varför man lägger ner så jävla mycket tid på att förstöra för någon annans liv?

Såhär skrev den lilla nolife'rn...

Anonym:
Alltså jag känner Christer väl, och vet mer än du!
Jag har bevis både på bild, film och mess om du inte skulle tro mig , men han har väl varit otrogen både en och fler gånger... Det är vad jag kallar en bra farsa!! ;)
Du behöver inte tro mig och det säger jag inte heller, men tänkte att du skulle få veta iaf. Och jag kan ju oxå säga att denna tjej som han var med, hon hade INGEN ANING om att du eller er son fanns!

Bakslag, eller hur ? Men har man för brått så har man lixom.. What to do?

Sen är Chriister än utav dom mest manipulativa människor jag känner! Så han kommer självklart säga Absolut inte och kanske till och med fejk-skratta lite åt det.. Sen kommer han säga att han vill se dom bevisen , men han vet ju sanningen själv och därför är han totalt livrädd för att det ska komma ut.


Svar: Men lilla vännen? Om du nu har bevis så kan ju du langa fram dom nu :) För du tror väll inte att jag tror mer på vad en sketen liten fjortis som du är, än min pojkvän som jag vart tillsammans med i mer än 1 år?

För det första vågar du ju inte ens gå ut med vem du är? och för det andra så har du inga bevis för det du säger? och för det tredje så är det bara bullshit, DU har ju ingen grund för det du påstår? Asså det är faan skrattretande så som du håller på!

Christer och jag älskar varandra så mycket så det kan ingen liten fitta som du förstöra, så allt har varit helt i onödan :) 2bad4u!

Haha och du säger att du känner Christer xD Du har inte en susning om hur christer är som person om du nu påstår att han är manipulativ x) hahaha

btw så visar du dina ipadresser näru kommenterar min blogg så jag kan ju ta reda på vem du är! För om du inte slutar upp med ditt trams så ska jag nog ta reda på vem fan du är och jag är inte den som låter sånna som dig slippa undan.. Så passa din äckliga lilla käft härdanefter!!!


Josefine törnqvist

Folk är fan efterblivna i den här Stan asså!

Och folk VET att

nu när man har barn eller väntar barn så kan man inget göra!! Så jävla många som hållt på med mig och snackat nu när jag är gravid har aldrig gjort det innan för då kunde jag åka och prata eller göra vad jag ville med dom ;) . Men det går inte nu och då passar dom asen på!


freakyghost - miranda ^^

Hej!♥



Vilket nicigt inlägg. Vad gör du för nåt? :)



PUBLICERAT: 2010-10-29, 12:04:28 | URL: http://freakyghost.blogg.se/
lisapisa

min vän,det finns alltid avundsjuka här i världen,strunta du i det och blogga på.Du gär det så levande och sanningsenligt att man känner igen sig.

Tycker du beskriver allt,så som det är.Det är väl så att då får man väl en och annan knäppskalle som vill förstöra det hela.Ha det nu så bra och blogga på det är ju de som läser och gillar va du skriver som räknas,och så Melvin förstås,kram


Ine Henriksen

Jag säger bara en sak. Patetsískt. Är så jävla trött på sådana små tjejer som håller på hela jävla tiden. Jag beundrar dig för att du står på benen och är dig själv. Att du har fött en unge som så ung, och att du vågar stå för det du gör.



Massa kramar Ine



PUBLICERAT: 2010-10-30, 19:34:32 | URL: http://inehenriksen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: