2011-04-08
 17:48:00

Måste gå ner i vikt!!!!

Jaha...

Nu sitter jag här hemma (ensam)... Känner mig ensam i alla fall.. Melwin börjar bli trött, men jag vill inte att han ska sova nu för då sover inte han sen när han ska sova kl 20.00..

Christer tar sig en lur nu för tillfället... Jag har rensat min garderob för jag har alldeles för mycket kläder jag inte använder som tar plats..
ca 30% av alla kläder jag har är försmå...
15% är söndriga som jag ska slänga.. 
10% är mamma tröjjor eller kläder jag inte trivs i...
10% är kläder som är fläckar på som jag kan använda att måla i och skita ner mig om det skulle behövas...
5% av kläderna är träningskläder.. 
och ca 30% av alla kläder jag har använder jag..
men 90% av de kläderna är mjukis kläder... så om man ska ut och träffa folk, eller gå på bröllop så har man inga kläder som är passande för det tillfället :/ fy...

Nu taggar jag Zumba... Erica ska bränna ut det till mig :) för hon är ju ett livs levande bevis på att det fungerar :D


L

kul att du har bytt design! :) fint gumman, hoppas du taggar lite med bloggandet oxå! <3<3<3



PUBLICERAT: 2011-04-09, 15:56:18 | URL: http://linnternstrom.blogg.se/
Anki mamma till Milly

zumba så jäkla skoj så de finns inte :)

kör på =)

vi saknar er!



PUBLICERAT: 2011-04-12, 15:50:12 | URL: http://mammamumin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: