2010-10-22
 14:55:04

Har fått mina beställningar!

Hej, Idag är jag faktiskt mycket friskare än igår då jag gick runt här hemma som en zombie :P Melwin har också frisknat te sig lite grann :)

Huvudvärken sitter dock kvar en skvätt, men jag ska inte klaga för den är inte så farlig :)

Emelie kommer in te stan vid 5 tiden sen, då ska jag träffa henne och Nathalie och dra te Tattoo Art för Emelie ska la fylla i sin tatuering :)

Jag beställde en Iphone 4 i förrigår (onsdags) och jag fick brev på posten att jag kan hämta den idag efter kl 17.00 :S haha det stod lixom att det skulle ta 2-3 veckor för leverans.
På telenors hemsida så fanns den inte ens i lagret när jag beställde den :P men det var la kul att den kom så fort :)

Sen beställde jag också min HALLOWEEN outfit i onsdags med och den kan jag hämta efter kl 17.00 ikväll med :P haha hämskt va allt ska gå fort :) det gillar vi ;) tryck på gillaknappen som ligger inne i kommentarerna ;)!!!

Satan va täppt jag är i näsan! Ska la gå och sniffa lite nasspray dårå :) C ya!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: