2010-10-01
 08:58:43

Då och Nu...

Ja nu har jag la lite tid att sätta mig här en liten stund.. tittar just nu på vakna med the voice och funderar på att sova lite till...

För lite mer än 2 veckor sen så va jag med och spelade fotboll me Öis/Vais/Gais i mål då de inte hade deras ordinarie med. Det gick för mig bättre än förväntat då jag inte tränat på 1år, vi förlorade med 6-4 tror jag om jag inte minns fel och jag bröt fingret men och det vill inte läka, gör förbannat ont... :/ menmen, smällar man får ta!
Kul vare iallafall :)

På lördag nu ska jag och Älsklingen till Putte och Erica på Inflyttningsfest :) ska bli kul då Melwins farmor ska vara barnvakt från lördagen till söndagen så både jag och Christer kan ta oss ett glas var :) Det ser jag fram emot :)

Funderar också på att ta truck kort me då jag ska söka jobb som lagerarbetare :P haha typ det enda jobbet som inte kräver erfarenhet som ligger ute på platsbanken som är något för mig. :P

Jag har ingen aning om hur mycket tid jag kommer att lägga ner på bloggen numera, har ju inte blivit så speciellt mycket nu på sistone. ajja...

Melwin fyller 3 månader på tisdag :) och Vi har skickat ut dopkorten nu, så det blir dop för lilleman den 21 november :)

Synd var ju att jag skrev fel adress till min farbror majk :/ så han trodde la inte att han var bjuden för det. men den kom till sin rätta till slut :) Så jag hoppas att han kommer :D det ska bli jätte trevligt att se allihopa :)

Nu vet ja inte mer va ja ska skriva.. typ att ja fixat coop och ica kort till christer xP intressant? ne inte direkt kanske, men aa... fixat naglarna i alla fall. jag bara filade dem och målade lite x) men ja tyckte de blev jätte fina i alla fall :) men ska fixa dem på riktigt hos min kusin Lisa snart när det blir tid till det :)

Jahaja... cYa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: