2010-10-06
 22:47:13

56 besökare och dagens ståhej!

Det är fan helt galet :S!!!!!

När jag startade min blogg i mars eller när fan det var så hade jag i snitt 3st besökare/dag (oftast)
Sen har det blivit ca 10-15 som normalt... ibland mer och ibland mindre :P...
Nu igår hade jag 37 besökare och idag när klockan inte ens är 00.00 så har jag redan 56 besökare O.o???
Har jag plötsligt gått från Fröken NÖRD till Mister PoPPIS!! haha :P

Ja gillar det i alla fall!

Melwin var i full gång med sitt babygym i morse kl 9-12 sen sov han ca 20 min efter det bar det iväg till Öppna förskolan 13-15 och han tittade runt omkring sig :P helt överlycklig!
Sedan efter det så var det Återträff för vi som gick i samma "vänta barn" grupp tillsammans. dock kom det inte många :P men det var kul att höra allas förlossningshistorier...

Då slumrade han till ca 10 min :P

Nu när vi kom hem sov han la från 19.00 till 21.30 ca :) och nu ska vi lägga honom till sängs :) 1 timma senare än vi brukar men han var lite för pigg nu när han fick i sig käk :P

men det var sjuukt va trött han var innan xD
Nu ligger han på pappas bröst och slumrat till ;P

Mina Älsklingar :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: