2010-11-09
 14:35:31

Helgen!


Aah, :P

I Fredags så jobbade jag 3h för Lollo på golvet med Inga-Lill :) Det var faktiskt väldigt roligt. Det kan jag gärna göra om!

Sen blev det Halloweenfest på Lördagen :) Blev en väldigt lugn kväll för mig men var så galet trött :) Melwin var då hos Hans farmor Carina och sov där över natten :)



Christer köpte en skrivare i lördags också så jag kunde äntligen göra färdigt Emelies födelsedagspresent. Fast hon fyllde år den 2 Oktober. :P Hon visste att hon skulle få den lite sent ändå ;) hihi Dessutom så när jag precis var färdig me sista pärlplattan så stötte jag till den så allt for över hela mig... -_- ja det var ju bara att börja om :P haha



I söndags så blev det jobb då med så då jobbade jag med Mia och Sara. Det var också en rolig kväll :) Jag har ju så trevliga arbetskamrater :) Lucky me!

Igår så var Emelie här en sväng och fick sin present och tjötade lite :) himla kul att träffa henne. Inte varje dag man gör det :D!


Jag och Melwin gick i snövädret til BVC idag och satt där och väntade på vår tid i 20min innan jag gav upp och såg att det stod Tisdag den 8 november i bvc boken xP Tisdag vare men det var den 9e så det var la antagligen igår vi skulle vart där. Men va ska man göra? Får helt enkelt ringa Maggan imån :)

Utanför vår balkong till höger vid vändzonen så sågade de ner trädet som stod där igår och de va minst 6ggr och lämnade massa jord/sten för att täcka igen vid slänten.. De ska nog troligtvis och förhoppningsvis asfaltera och göra en parkering där :) Det hoppas vi i alla fall :) Det är lite dåligt med parkeringar ibland här utanför nämligen :)



Snart drar det ihop sig för Melwins dop med :D Spännande ska det bli :) och vi har fått besked att han kommit med i babysim gruppen som börjar nu i januari :) Ser fram emot det :)



Melwin har sovit nu en stund så han vaknar nog snart för att leka lite med mig :D Min lilla prins!!



emma :)

fan vad snygg du var i blont hår!!!


Julia

Jasså Tack Emma :D



PUBLICERAT: 2010-11-10, 10:42:07 | URL: http://jylialarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: