2010-05-26
 02:17:13

Ny barnvagn? :)

Nu är klockan mycket, men jag har faktiskt försökt sova sen jag kom hem från jobbet idag :/

då bestämde jag mig för att göra min farmville på FB då jag är besatt av det.. tänkte fixa min fishworld nu också då jag ändå är i farten ;)

idag/igår (tisdag) så solade jag och camilla solarie. Jag täckte över magen med en handduk då jag inte vill blända babyn.
jag blev inte mycket till brun som jag hoppades på. men prickig till studenten kan ni räkna med att jag blev! mina fräknar är oundvikliga när sommarn närmar sig :/

Babyn därinne har visat betydligt mycket mer livstecken idag än vad han gjorde igår och i förrigår. vilket känns skönt. men det är nog trångt därinne nu :P hehe

Imorgon ska jag och Carina, (kanske min mamma med) åka och lämna tillbaka barnvagnen vi köpte för att jag inte kunde vänja mig vid färgen som jag inte gillade för mycket.



Sedan åker vi ända ut till Tranås för att titta/köpa en vagn som finns hos anna&axel.com mycket fiin :) kostr dock 1500kr mer än den förra men ändå billig :) det ska bli spännande!



Jag kanske kan klämma in 20 min i solariet imån också då jag verkligen inte vill vara lika vit som min studenttklänning :/ :P

Jag ska också se om jag kan åka förbi afroshop och köpa mig ett par clips som är lååånga då jag har rätt långt hår själv. (till studenten då asså)


anki

de vagnarna är bra och stabila hade en sådan innan jag köpte den rosa/svarta.

finns dock en nackdel med dem vilket är att dem drar åt höger.

men de är helt klart värda pengarna. :)



PUBLICERAT: 2010-05-28, 16:27:41 | URL: http://mammamumin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: