2010-03-28
 19:03:26

Trötttrötttröttttrött...

Jag har pluggat flitigt med mitt projektarbete i helgen. Vilket jag är stolt över :) har verkligen kommit framåt.

i Fredags var Anders och Lena på besök hon mamma och pappa. jag passade ju på att prata endel med dem också. var ju så länge sedan man sågs :)

Älskling och jag kollade på badboys igår. Eller aa, Christer somnade efter halva så vi gick och la oss och kollade färdigt idag på sista delen :)

Nu är han och spelar innebandy och ja ska la duscha och städa undan lite här :) blir så snabbt stökigt :/

Nu bärjar det allvarligt talat bli väldigt jobbigt att den lille ska sparka något enormt och växa så mycket. jag får mindre förmåga att kunna röra mig för det gör ont när han blir större. han tar ju så mycket plats :P och när han sparkar blir jag hämskt illamående. Fy... kan det inte gå snabbare så han tittar ut snart :P

Jaja, Nästa vecka har jag klarat av 5 hela månader och går då in på min 6e månad :) ser fram emot det.

PUSSS!


karolina

Hoppas växtvärken blir bättre! Jag hade det med för några veckor sen men det är helt borta nu.



PUBLICERAT: 2010-03-29, 20:40:49 | URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
RICHI ♥

Fin blogg!

Hoppas du haft en bra dag ♥



PUBLICERAT: 2010-03-29, 22:49:46 | URL: http://riccis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: