2010-03-16
 14:40:24

Tisdag 16 mars

Hallå!

Imorse skulle jag förbi vårdcentralen för att lämna ett prov. Men eftersom det stod 50.000 och köade så bestämde jag mig för att skita i det för annars skulle jag missa skolan.

Jag kan ju lika gärna lämna det imorgon när jag har tid hos barnmorskan 08.30.

För ca 2.5h sedan så träffade jag min farmor :) Vi var och lunchade på Chiki Ma Ma och pratade lite om skolan och kusinerna och oss sjävla :) Det var trevligt!

Snart ska ja hem till erikdahlbergsgatan och tvätta lite. Sedan ska ja hem hit igen och ställa mig med disken. Om ja får tillfälle kanske jag går ut och går en vända och sen ikväll ska ja laga mat till mig och Christer :)
Lille bebben har vart väldigt lugn idag än så länge och ja märkte inte av honom mycket igår heller :P

Igår var jag med Antoina en sväng på John Bauer och så gick vi lite på A6.

I Söndags tvättade jag och Christer kissekatterna me :P haha va söta de var.

På onsdag kl 15.00 börjar föräldrar kursen också :) så ja får nog ta ledigt sista timmen i skolan.
Så spännande. ska bli jätte kul :)

Vecka 19+3


Snart pappa.

Hej. Jag inspirerar mig på mammabloggar, ,graviditetsbloggar, och samt bloggar som har mkt text och bilder i inläggen. Här ska jag titta in fler gånger =)Lägger till dig på bloglovin. Om du tycker om att följa en kille som bloggar om graviditeten, och vill följa den, så gör du ett mkt bra val!



PUBLICERAT: 2010-03-16, 22:43:17 | URL: http://pappatobbe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: