2010-03-23
 14:26:47

Helgen :)

Jaha, här sitter jag och käkar vindruvor och digestive kex :) mmh va gott det är!

jag har suttit as länge här och bara lyssnat på rap attack på youtube från "vakna med the voice" med Paul, Jacob, Josefin och Jingelmannen :P fett kul kan ja lova! kanske bara för att jag vaknade så tidigt i morse och låg och kollade på det hela morronen :P

Han är kär i ett dataspel
Blondinbella får en rap attack på 18 års dagen
Gaser i magen
Kissie är solariebrun
P-böter
Sluta INTE plugget
Bingospelande
Studentflak
Talk Svenska
Mjölk
Jag älskar mig själv
Bara grabbar
Shopoholic

 

I helgen så var min faster och mina kusiner hos mamma och pappa. då i lördags så åkte jag och Christer med dem till Monkey town. det var super kul :D haha. vi åkte pulka ner för en rutschbana :D haha

Efter det så åkte vi hem. jag pluggade lite medans christer åkte upp till garaget.

 

kl 7 blev det käk hemma hos mor och far. gott! :) efter det så drog christer för att bowla me anna och jonas vilket jag tröttnat på vid dehär laget :P Så ja va kvar och kollade på wipeout med david och malin :) i knäet.

 

Sedan gick ja hem sent på kvällen och la mig i sängen tillsammans me min älskling! ♥

I söndags så spelade vi innebandy i rosenlundshallen me pro racing vilket var lite småkul :P hihi

Igår var jag ute på långpromenad me Fiffi liten :) det gillade hon. men hon lyssnade dåligt på mig.
Sedan blev det plugg. Äntligen blev jag klar me Svenskan! haha ;) det har jag kämpat med.

 

vid halv 5 tiden åkte vi bort till josef och sara en sväng och tjötde lite och efter det så gav jag mig iväg till Ölmstad för att träna :)

Åh mina flickor var jätte duktiga :) beröm till dem även om de tjötade stor del av träningen om annat :P
När jag kom hem håller Älsklingen, anna och jonas på med taco som vi sätter oss och käkar :) sen sova och upp till skolan.

Matte 2h i sträck, usch. men lärorikt och det behöver jag om jag ska komma ifatt någorlunda :P

Nu snart ska ja åka till Antonia och hälsa på henne :) have a nice day ;) ♥ puss


linn

Viste inte att du bloggade gumman :D men den var jätte fin :D <3<3<3



PUBLICERAT: 2010-03-24, 13:53:40 | URL: http://linnternstrom.blogg.se/
sara

hej!

Vill du vara med i veckans blogg?

gå då in och anmäl dig på bloggen (:



och du !

Din blogg är riktigt fin



PUBLICERAT: 2010-03-29, 17:03:25 | URL: http://zasuke.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: