2010-03-26
 14:11:33

Fredag!

HEEEEJ.

Idag skulle jag hämta mina student kläder och studelt mössan. tiden som var uppsatt på dörren var kl 12.00!
Jag väntade och väntade och fler väntade och väntade.
Tillslut efter en massa ståhej så fick vi tag på Wille som skulle dela ut dem.

Då var han tydligen på rosenlundsbadet och höll i en lektion! TAJMAT!!!
så arg var jag! Så När han väl anlände så kom han 45minuter försent! Jättekul, verkligen!

Det syntes att han skämdes lite och det kunde han gott göra tycker jag.
Jaja nog med det. mina kläder hade inte kommit men min mössa hade det :) mycket fin var den :)


Imorgon är det 19 veckor kvar tills förlossning om den kommer på beräknat datum :P
Det går snabbt. men snabbade kan det allt gå tycker jag :P :D



Igår var Anna och Jonas här och jag lagade kyckling och ris i jordnötssås och vi kollade på Sveriges värsta bilförare :)

Nu ska jag iväg me far min och umgås en sväng :) pusshej! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: