2010-03-14
 00:02:43

DISCOOOO ALL NIGHT LONG!

Nu sitter jag här igen för tredje gången idag. :P
Städandet gick ju sådära. Jag hann ju börja i alla fall, men sen kom Christer och påminde mig om att det var 25års fest. Då fick man sin dusch i alla fall :) sedan sminkade mig lite och fönade håret. Men det var nog fan det jobbigaste jag gjort under dagen :P Stå upp och sminka sig gå fan inte längre. ja mådde så jävla illa av att stå stilla så länge. :P

Definera: "länge"
Hår: 10min
Makeup: 10min

Det blir hela 20 minuters stillastående inklusive full konsentration! Fy fan. var tvungen att sitta ner och vila innan ja var fullt klar :P

Efter det bar det av till Sandberg och det var himla trevligt tills jag började få det förbannade magontet. Jag tror lille bebben ligger eller trycker mot nått som den inte borde göra, vilket är obehagligt. och framkallar illamående och magont!

Så ja gick hemåt och satte mig här. väntade på att klockan skulle bli 21.30 så ja kunde rätta mina lottorader. Det var ju ingen nyhet att ja inte vann. Lika nära varje gång :P sitter me 3 nummer rätt. Alltså med 1 jävla nummer ifrån 23kronor! ATTANS säger ja bara! :/
Sedan efter den tunga sanningen att jag drog nitlotten satte ja mig ännu bekvämare i datastolen och slog på filmen "Äntligen midsommar".
Den var ju dock inte lika rolig som "Sommaren med Göran", men sevärd var den i alla fall :)

Nu innan, precis efter filmen så kännde ja att cirkusen startar för säsongen :D
JÄÄÄVLAR sikket liv det är därinne i magen min. Disco natten lång lär det la bli. För nu drar det igång igen :P

Himmla skönt att känna den lille tydligt för en gångs skull :)

På tal om DISCO så är det fullt ös här med mitt disco linne ja har på mig. Ljuset från datorn reflekterar i paljetterna på väggen från linnet :P och katterna hoppar och stojjar efter de glittriga ljusen :D haha ♥

Kvällens look!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: