2010-03-09
 14:28:22

09/03-10

Nu sitter jag och laddar ner paint shop pro X2 nånting. För jag tänkte ge ett försök att designa min blogg lite. Har kommit en liten bit nu i alla fall, men vet fortfarande inte om jag är särskilt nöjd än.

ska snart gå iväg till jobbet. ska jobba 16-22.15
jag har också plockat i ordning lite, fast kanske inte så mycket som jag borde gjort :/ christer sa att han skulle diska sen. Jaghar plockat undan lite ting här i hemmet. men varje gång jag föser in katternas 4 miljoner leksaker i desar klätterställning så ligger de utspridda på golvet igen när lillmissen har vart i farten.

Felix har legat hela dagen i handfatet på toaletten, så varje gång man har värt på dass och ska tvätta händerna så måste man gå ända till köket och tvätta sig :P

nu har PSP installerat klart, så får se hur ja kan lyckas med detta nu :)

pusshej !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: