2010-06-23
 08:41:27

vecka 33+5

Godmorgon, igår så skulle jag träffat Emelie och Andreas för 3e gången planerat. men nej.. inte blev det så...
Därför bestämde jag och Christer att käka Tacos med Camilla och Johan :)

Supertrevlig kväll blev det.

Bara så ni vet så älskar jag min Christer så jätte mycket så. Finns ingen annan än honom :) <3
(ifall jag har missat att nämna det)

Vaknade som sagt rätt så tidigt idag men ajja. mer att hinna med då :)

Jag tänkte åka till babyproffsen och kolla hur mycket det kostar att hyra och ev köpa en bilbarnstol till min lilla solstråle i magen!

efter det ska jag kanske till Camilla och vara barnvakt åt lilla Saga :) Camillas systerdotter..

Ikväll så är det sista matchen som jag tränar mina tjejer :) vi ska spela mot landsbro och då blir det en lång kväll :P

borta heela eftermiddagen.. men jag kommr ju inte tillbaka på höstserien på ett tag sen eftersom babyn är beräknad då.. :P

Vi får se vad som händer.. men ikväll ska vi vinna ;)


Såhär stor är jag idag :) fy för jag har 3 bristningar :'(



puss hej.


anki

kan tipsa om att bilbarnstol är både bra och billiga på ullared. köpte en där själv till milly. :) de är godkända och allt sådant:) kostade 300 något.

kram



PUBLICERAT: 2010-06-23, 09:56:32 | URL: http://mammamumin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: