2010-06-02
 09:58:24

OJOJOJ!

Hejhej!

vecka 30+5


Nu så har vi äntligen fått bredbandet :D fast det trådlösa fungerar inte ännu :/
Men detta är bättre än inget.

Ja som sagt så har vi ju fyttat ifrån drottninggatan och bor numera på långgatan :D
Jag trivs redan jätte bra och jag ÄLSKAR att vi har diskmskin och tvättstuga som är ledig :D <3 MY DREAM COME TRUE!

haha

babyn har nu lugnat ner sig i magen numera och hoppade av thai quando träningarna och har istället börjat med yoga :) långsamma rörelser fast de känns tydligt ändå och magen svajar fortfarande åt höger och vänster :P

Idag var jag uppe tidigt för att jag skulle till skolan på ett matteförhör för att bevisa att jag var värdig ett bättre betyg i mattematik.

Det gick bra men var sjuukt nervöös!

Nu tänkte jag stoppa i mig lite frukost och borsta tänderna igen för det bär av till tandläkaren i gränna snart :P

Efter det så är det den sista föräldrarkursen kl 15.00 idag :) försäkringskassan kommer dit och pratar så då gäller det att ha öronen öppna och samla information :)

Ikväll ska ja till Ölmstad för att träna mina tjejer.
ta reda på om det finns någon ledig plan på onsdag nästa vecka vilket jag troligtvis inte tror det gör :/

sedan ska jag ringa till lilla Ida berglund och boka tid för att göra mina naglar imorgon kväll tills studenten :D
Men jag vet dock inte om det kommer bli så fint på mina tjocke korvfingrar! Vänsterhanden är helt svullen och fingrarna jätte tjocka. :/ fy.. och det är inte den ända kroppsdelen på mig som utvidgas O_o ??

Åsså är det virus på datorn. men jag kan inte hitta virusprogrammet jag sa ha nerpackat i någon kartong :/ vi har ju inte fått upp allt ännu från flytten vilket känns lite stressigt. för man har fan ingen rid över till det :O :(

Så det går inte i razerfart. vill ju ha upp allt innan studenten då vi kommer få främmande av mina släktingar :)

Imorgon kl 12.00 ska jag vara i vetlanda för att färga mitt hår och klippa mig så jag blir fin i knoppen till studenten :D Det ska min underbara kusin göra på mig :) och på fredag kommer mina klänningar på posten :D vilket jag har väntat på jätte länge :P!! Hoppas någon av dem passar... annars får jag paniik!

På lördag så ska Jag Christer, Johan och Camilla till ullared :D det kommer bli jätte kul :) och om inte klänningen passar som jag köpt från internet så får ja la leta reda på en i ullared :P

Söndag ska vi igentligen spela match med mina flickor. men de kan ju inte då så jag hoppas att jag kan lösa det problemet ikväll!

Fy va mycket det är som snurrar i huvvet på min nu när allt ska hända :( fyfy.. jobbigt..
Nästa vecka orkar jag inte ens fundera på :/... pusshej!


karolina

Oj Oj det går fort framåt för dig med , inte långt kvar ju! :D Så fin magen är!



PUBLICERAT: 2010-06-04, 18:40:24 | URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: