2010-06-28
 11:39:30

Ledig idag efter att ha jobbat hela helgen :)

Idag är jag ledig! Jippie :) igentligen hade jag bara haft lust att åka till Västersjön me Camilla Anna och Zandra som är där.. men jag har lite att göra först...

Inatt har jag inte sovit bra alls. Somnade sent i går för att jag tvingade mig själv att göra färdigt ett korsord :P

Jag vaknade först av att Christer rullade på mig och mosade mig..
Sen vaknade jag för att jag var kissnödig
3e gången vaknade jag av att det var för varmt
4e gången jag vaknade hade christer rullat på mig igen..
5e gången jag vaknade så hade jag så förbannat ont i magen så det tog ett tag innan jag kunde somna igen :(
6e gången jag vaknade var det för kallt.
7e gången jag vaknade var jag kissnödig igen.
8e gången jag vaknade så kunde jag inte andas igenom näsan
och sista gången jag vaknade var det grannen som plingade på dörren för att meddela att hon hade tvättat klart tidigare om jag ville börja nu.. eftersom jag har eftermiddagstiden.

ingen rolig natt. men jag vaknar minst 3 ggr per natt i alla fall med detta var ju reetligt mycket!

Igår kl 10.00 drog jag och christer iväg till G-kås i Ullared :)

Nu skulle vi köpa baby saker. :D Kulkulkul :D

Allt gick på 3296,45:- :P

För det fick vi...
En haklapp
Badstol
Spjälskydd
2 Nappflaskor med 2 extra sugsaker till :P
scarf med barbapappa på :P
6 par sockar/strumpor :P
Filt
Sovpåse
Mysse
kudde och täcke till babysängen
3 babypåslakanset
bilbarnstol
babysitter
Skylt "baby on board"
Åkpåse duo
solgardin
plastad frotté till säng och vagn :)
febertermometer
skötväska
10 förp. m. tvättservetter
och massa kläder :P

och till mig:
4 förp. m. Bindor
Amningskupor
Mjukisbyxa everlast :)
Ahlgreens bilar 125g

Till Christer:
Läkerol salmiak
4 Boxerkalsipper
2 Badshorts
shorts

Övrigt:
3 Bärkassar och 1 dra-på-lakan :P

Jag kan ju medge att vi köpte nästan bara pojkkläder :P
Men det fanns inga neutrala kläder typ. bara massa flickigt rosa och pojkigt blått :P
det blev mycket randigt som ni kanske ser xD






Sara

Ska bli kul att höra när din lille kommer ut :) Hoppas allt är bra med dig/er! Ses kanske på öa i sommar. Ja vem vet;) Kramar!



PUBLICERAT: 2010-06-29, 14:34:47 | URL: http://metrobloggen.se/Saradenraraa

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: