2010-06-15
 22:19:42

Fiska

Idag så skulle jag vara hos barnmorskan kl 13.00 men jag vaknade 13.45... Ups... Något trött var jag då :P
Christer har inte jobbat idag för det behövdes inte på jobbet sa han :P

Så jag plockade iordning lite här hemma (plockade i och ur diskmaskinen) och torkade av diskbänken :P

Sedan åkte vi och fiskade vilket var jättejättejätte trååkigt. Efter 1h så åkte ja hem :P planerade att jag skulle duscha men har inte komit så långt ännu :P Sitter framför datorn och äter glassbåt (a)

Men så fort jag laggt upp detta ska ja för första gången testa och vaxa mina ben... får se hur det slutar. sen dusch :) här är lite bilder från innan. Christer Anna och Jonas är la kvar där eftersom Älsklingen inte kommit hem ännu..





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: