2010-07-27
 17:32:15

Melwin älskling <3

Min lilla Älskling blev av med sonden i fredags :) Lillen blev också utskriven från hemvården med eftersom han gick upp så bra i vikt utan att vi matade honom med sonden :) Nu äter han bara på bröstet och på flaska ibland. men då får han bröstmjölk med som jag pumpat ut. men jag tror det börjar ta slut me mjölk i brösten på mig :( det vill inte komma ut mer än 20ml på varje numera. innan kom det lixom hela 90ml på vardera bröst.
men det kanske bara är tillfälligt. kan ju hoppas på det. annars blire mjölkersättning för Melwin härdanefter...

Han sover så bra på nätterna i alla fall :) han brukar äta vid 00.00, 03.30 och sen sover han till 09.00 eller 12.00 på morgonen :) så nu får man sovaa ut lite vilket jag inte förväntade mig än på ett tag i alla fall :) hihi


Stina

oj men 03-12 är det riktigt bra:S De ska ju ha mat ofta för att utvecklas...


anki

så söter:)



PUBLICERAT: 2010-07-28, 00:03:14 | URL: http://mammamumin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: