2010-07-03
 07:46:46

Löördag!

Hej, nu sitter jag vaken här i min ensamhet...

Vaknade kl 05 nånting av att jag hade ontontont i magen min. Sedan ringde Christers klocka strax innan 07 och då blev jag klarvaken och har inte kunnat sova efter det.



Christer ska med sina polare te mantorp idag så de har la åkt vid det här laget. Jag har inget intresse själv för att ge mig iväg på sådana äventyr en heldag me magen och dessutom betala för det. :P Må jag låta snål, men lägger hellre dem pengarna på något jag behöver :P

Kanske ska ge mig iväg och köpa en amningsbh? har ju bara en :/ och nappar har vi glömt köpa.

Ska tvätta hela dagen också. jag tvättade alla ljusa bebislakan och kläder igår så nu är det snart färdigt i bebisrummet :) säng och skötbord är på plats också. bara lite smågrejjer som ska på plats sen så ska ja ta kort och visa :) hihi

Man får ju inte börja tvätta förräns kl 08.00 här i huset så ja måste vänta 20 min. All tvätt ligger redan där nere för det bar jag ner igår för att slippa idag. Gör ju inget om det står därnere. Jag har ju skrivit upp mig hela dagen idag ju efter gårdagens kvällstid så ingen skulle ju vara där nere iaf.
Men av någon konstig anledning så har någon stolle satt på en tvätt med sina kläder när min sista tummlades igår?
Ja menar den är blöt nu och jag behöver tvättmaskinen så va ska jag göra? vara snäll och lägga in det i tummlaren eller lägga det i en tvättkorg? de kanske blir sura om jag tummlar det eftersom vissa är petiga med att inte tummla alla kläder för att det står på en dum lapp att man inte får?

Ajja jag lägger la ut tvätten?

Ja menar det är ju min tvätttid? Varför ska jag anpassa mig för någon annan. Nejtack!



Roligt om fler gissar :D
För och efternamn + datum i kommentar :)


Jonna Larsson 11 juli
Angelica Ek 13 juli
Christer Lönn: 20 juli
Camilla Ring: 21 juli
Anna Lundberg: 22 juli
Erica Appelqvist: 23 juli
Patrik Franzén: 28 juli
Anton Larsson 29 juli
Ina Carlberg: 30 juli
Martin Blixt: 2 augusti
Sara Nilsson: 4 augusti
Jonas Sundberg: 8 augusti
Johan Appelqvist: 11 augusti
Josef Zetterberg: 13 augusti


Nina Och Vanessa

Önskar er grattis till lill-pojken och hoppas ni alla 3 mår bra..!! Nu väntar ja spänt på att få en update från dej ;) Hehe...!!

Va rädda om er!! Kram



PUBLICERAT: 2010-07-13, 22:35:24 | URL: http://vanessamittallt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: