2010-12-17
 21:56:42

Var 17 är mitt fredagsmys?


Idag har vi inte gjort jätte mycket :P Melwin och jag sov 2 timmar på eftermiddagen! Det var FÖRBANNAT skönt kan jag lova :P

När Christer kom hem så givk vi till affären och handlade lite käk te lilleman :) sen så kollade vi på teve och nu sover Melwin och Christer är ute och sladdar...

Så va gör man... :/ helt ensam... trött men jag vill ändå ha tid för mig nu när Melwin sover. För om jag går och lägger mig så vaknar jag av att han vill ha mat och då har man ingen egentid längre :/ ajja, får la sova så jag är hyffsat pigg tills imån. ska ju jobba då.


lisapisa

Alla ungar är lika 0ch du är inte ensam om att känna dig så,du fixar det bra tycker jag.Strunta i avundsjukan och pussa ungen en extra gång,det är bara så.Ibland upp och ibland ner.Ta hand om sötnosen och god jul,hoppas tomten kommer till dig nu med det är du värd...........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: