2010-12-15
 09:31:49

Luciafirande och Julbord!


I måndags så vare luciafirande på BVC så jag var där en sväng :)





När vi kom hem sen så var Melwin döötrött :P han käkade och somnade direkt. Sen efter 1,5 timma så tänkte jag att han måste va vaken lite annars sover han inte på kvällen :P
Så jag gick in och pussade på honom och tog upp honom i famnen och försökte väcka honom. men så fort han vaknade till så var han as förbannad för att jag väckte honom och sonmade om igen ;P haha tillslut gav jag mig så fick han sova i famnen på mig framför teven :P



Idag så ska vi till öppnaförskolan och ha kul :) sen efter det så ska vi tjejer åka med våra barn till IKEA och käka julbord :) det ska bli skojj!


marielle

Vet du om öppna förskolan har öppet på onsdag?!



PUBLICERAT: 2011-01-02, 13:18:39 | URL: http://sneo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: