2010-12-07
 17:46:29

Har inte lust att städa :(


Nu sitter jag här på min feta stjärt och inte gör ett skit!

Jag vet att jag måste plocka i ordning och tvätta men har inte energi eller lust till något av det.
Jag har äntligen fått Melwin till att sova lite efter att han har skrikit och gnällt och skrikit och gnällt konstant sedan klockan 14.30. :/
Det har bara sugit musten ur mig. Men nu ska jag bara ta det chill och samla krafter så kanske jag hinner tvätta det nödvändigaste bara om inte lilleman vaknar innan dess.. :/

Jag saknar min älskling med. Det gör jag varje dag när han är borta... :/ <3

Var på BVC idag med, Melwin var på sin 5månaderskontroll :) han vägde 8510g och var 69cm lång och huvudomfånget var 42,5cm :) stor pojke!



karolina

oj oj vilken stor kille, Wille väger bara 7,8 kg och är lika lång!



PUBLICERAT: 2010-12-08, 19:47:10 | URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
lisapisa

ja,sånt är det ljuva livet,men du byter inte och vips är han stor och går i skolan,så se framåt,alla har vi varit små................


lisapisa

ja,sånt är det ljuva livet,men du byter inte och vips är han stor och går i skolan,så se framåt,alla har vi varit små................



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: