2010-12-01
 08:47:38

Flytt + öppna förskolan :)


Hejhej! -15grader ute.. känns inte okej, men men...

Melwin vaknade vid 7, eller jag orkade inte lyssna på att han gnällde då och vaknade var 5 minut :P nu när han vänjer sig vid smakportioner så blir han nog lite orolig i magen och har svårt att sova på nätterna. han vaknar ju flera ggr på natten och ibland storskriker han och ibland bara smågnäller. men det räcker med att ge honom nappen och klappa lite på hans kind så somnar han om :)

Kl halv 11 ca så ska jag och Melwin till rosenlund för att hjälpa min bästa väns mamma att flytta in :) Alltid kul att hjälpa till :) så om jag håller Melwin vaken tills dess så somnar han gott i bilbarnstolen :) då kan jag bära grejjer haha :)

Sen efter det så blir det öppna förskolan kl 1 :) vet inte riktigt vad det står på schemat för idag för det står Mat- dietist men det hade vi ju för ca 3-4 veckor sen så hoppas det blir pepparkaksbak som igentligen ska vara nästa gång :) för då ska Melwin ha på sig sin söta pepparkaksdräkt :D Jag ska ta en liten bild på honom och lägga upp sen :) hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: