2010-12-26
 23:25:37

Annandagen!

Igår skulle vi gå ut på krogen och ha trevligt, men det slutade med att vi fick åka hem vidhalv 12 snåret för att Märta och jag bara är 19 år :/... På Olles vare 21 och centrum 20... Men men, lille Melwin hämtade vi hos mor och far i morse :) han baren aning rosig om kinderna av en rolig anledning :P haha bra mamma :) Efter vi hämtat vårt lilla troll så åkte vi till min farmor som vi alltid gör varje år på annandagen :) trevligt må jag säga ! Ska se om jag kan lägga upp en gullig bild på mitt kusin barn Max. Det går ju inte göra för mycket med denna telefonen :P Imorgon väntar en riktigt trevlig dag den med :D jag, Märta, Jonas och mina älskade pojkar ska ta en sväng i staden då :) jag ska köpa pärlor och Christer vill köpa verktyg och vi ska titta om vi hittar en gåstol till Melwin också :) :D nu börjar jag få en aning kramp i fingrarna av att skriva :P så vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: