2010-08-12
 09:46:50

P-stav

Hejhej!

Nu börjar jag bli smått nervös... Hämtade ut grejjjerna på apoteket för att sätta in p-staven idag.. jag öppnade förpakningen för att se... mmh.. dumt gjort, för nålen är ju jätte tjock!!! :S fy satan..

Ajja får la se hur det här kommer sluta :P har tid på ungdomsmottagningen kl 13.30 idag.


Igår så åkte jag, Christer, Melwin och Christers föräldrar upp till Linköping för Janne och Christer ville gå och kolla på flygplansmuséet.. Samtidigt som de gjorde det så strosade jag, Carina och Melwin på stan och kikade lite :)



Melwin fick 2 leksaker från BR och 2 bodys som det står "ME<3DDY" resp. " ME<3MMY" på :) sen en tjocktröja och ett par mjukisar till den :) supersöta!

Nu ligger han här brevid mig på golvet och tittar rut omkring sig :P

Ikväll vid 7-8 tiden så ska jag träffa ÖA-tjejerna :D Det var ett bra tag sen sist så det ska bli kul :)

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: