2010-08-08
 18:45:10

Helgen.

I fredags hade jag och Emelie bestämt en korgkväll :P
Vi skulle förfesta lite här hemma hos mig, det blev jag Emelie, Hanna, Alina, Strandberg, Peter, TS, Emelies kusin och hans polare.. :P

Hanna, Emelie och jag.


Det var faktiskt trevligt.. och vi begav oss till krogen så vi var inne vid 23.00..
Vi var på Centrum tills jag blev dötrött och ville hem så Christer hämtade mig kl 00.15 :P Då åkte vi till McD och käkade lite. Efter det åkte vi hem och så skulle lilleman ha mat sen sängdags..
han sov kanske 3 timmar sen vaknade han och ville ha mat igen vid 5 tiden.. efter det ville han definitivt inte sova så han höll mig vaken tills klockan 9 ca då han fick mat av christer och somande till.. men han sov bara en liten stund till sen för att hålla mig vaken och jag gav honom napp och han tuttade lite och spottade ut osv osv... man hann bara halvsova litegrann mellan.. sen så kom Emelie och vi begav oss till Gränna för att Emelie skulle spela match mot Aneby med öis/gais/vais.

Det slutade med 1-1 mycket bra insats tycker jag :) är så sugen på att börja igen.. emn just nu när ja käkar pravidel så mår jag inte toppen direkt :P så det får bli så fort kuren är över :)

Efter det hann jag precis hem och städa i ordning efter gårdagens förfest så det skulle vara fint tils Christer kom hem från Mantorp :)
Strax efter att Christer och Josef kom så kom Angelica, Joakim och Milly förbi :) kul att umgås med dem.. men jag räknade inte med att vara så sjukligt trött så jag var inte den socialaste människan märkte jag :P men det berodde ju lite på att jag inte sov så värst mycket den natten :P

Idag så sov jag till 3 för jag var så sjukt trött för han har inte velat sova inatt heller vilket var väldigt frustrerande..
Jag har precis haft mens nu också så jag är ju p åsådant humör nu när inte riktigt tålamodet räcker hela vägen... :P
Men men.. Tvättar lite nu så ja ska la ner och fixa den snart så ska Älsklingen beställa at på East end sen så ska vi äta thai mat och kolla på film :) blir antingen "Poseidon" på 3an kl 21.00 eller "Summer catch" på 6an kl 22.00 :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: