2010-04-06
 12:44:51

Bilmässan!

Nu har jag äntligen kommit upp från sängen!

Har verkligen sovit as dåligt inatt...  usch...
Nu mår jag väldigt illa me så ja borde ta mig lite frukost.

Jag har mycket att göra idag med. jag ska Jobba 14-18 och tvätta mina kläder. för det finns inte mycket kvar att ha på sig.

Sedan har jag lovat Christer att baka med, så det blir nog hans önskemål. Kanelbullar och muffins!

Igårkväll var jag och Christer hos Johan och Camilla för att kolla på hockey :) det var himla spännande och tur var det att hv vann!

Bra där Falk!



BILMÄSSAN!

I lördags var vi på bilmässan och ja såg en as fin bil som jag tråkigt nog inte tog kort på, för den stod så dumt till.
Den var till salu för 100.000kr men man kunde diskutera priset sa hon ;) Åååh då vet jag va det första är jag ska köpa när ja vinner på lotto xP

I alla fall. Här har vi lite bilder från dagens besök!


Att gå där i 3-4timmar tog på krafterna. fick så förbannat ont i fötterna och inte ong med att foglossningen värkte blev det inte bättre. men men. vi överlevde :D

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: