2010-04-14
 15:18:24

Fyndat på Erikshjälpen :)

Igår var jag och Christer på Erikshjälpen och fyndade :D
Vi hittade ett fint soffbord eftersom vi tröttnat lite på det vi har nu. det är lågt och lite väl smalt och avlångt.

156kr Lägger in ett foto på den i ef.m. när vi har hämtat det :)

Sedan hittade vi en vas som vi kunde ha mina tulpaner i som ja fick plocka från jobbet och ett fat för mina doftljus :D Sedan lite annat smått och gott.


En vas, Ett brödskåp?, En ljusstake med blockljus, Hushållspappershållare :P, Ett fat till mina ljus och En brödkavel så ja slipper använda spritflaskan varenda gång ja ska bara bullar :P

Carina och Jan-Erik var i Ullared i helgen och de hade köpt lite bebis kläder och prylar :D as söta. Själv fick jag 2 par leggings och en svart blus och en vitblå randig mammatröjja :D as fina.



Dessa är samma fast utplockade + en body i :)


Jo jag har lite ont i huvudet nu och försöker skriva lite på projektarbetet men det går verkligen inte framåt! :'(

Det oroar mig jävligt mycket om jag ens kommer bli klar med det och om jag ens kommer få något betyg :( jaja
ska försöka samla krafter tills ikväll. Då hinner jag kanske sitta lite med det efter jag kommit hem från Vista. Ska nämligen träna mina små knattar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: