2010-09-06
 12:36:08

Försäkringskassan kan gå och DÖÖÖÖ!!!!

Nä nu bryter helvettet lös!!!!!

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit ner och skickat in vart faaan mina jävla pengar ska hamna!!!!!! Men inte fan får jag dem på mitt kort!!!!! Jag får ett jävla fucking postgiro på posten som de förväntar att jag ska lösa in? Dessutom kostar det 50 kr för att lösas in... :) TROR de jävla idioterna på försäkringskassan att jag har råd och lust för att betala för att få ut mina pengar??? De är ju för 17 slut i huvvet!
Ja menar, 50kr är 3 dagars mat till Melwin?

Dessutom ska jag hämta ut det på Nordea när jag har Swedbank som min bank!!!!

Förbannade jäkla förruttninskassa!!!!
Jag har nog hållt på och skickat in alla möjliga papper flera gånger till dem i 2 månaders tid nu!!! inte faan går det fort att göra rätt!!!!

En förlamad hjärndöd skulle för faan kunna gå jorden runt innan förruttningskassan gjort rätt!!!!!!

Nu är jag förbannad! När jag får tag på nån där kommer inte han vara lycklig!!! Han ska få veta hur förbannad jag är och vilket jävla jobb de gör.. sitter säkert och gör flygplan av alla papper vi skickar in och dricker kaffe och pillar snorbusar så efterblivna som de är!!!!!


lisapisa

Ja,du min vän,detta är inte unikt!För att ha med div.myndigheter måste man ha nerver av stål.Tänk på att allt tar en väldig tid och fel blir det hela tiden.Glöm inte att söka dagisplats åt Melvin i god tid.För det tar med tid och räkna ut var du ska jobba så du inte behöver åka stan runt och lämna honom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: