2011-04-12
 23:09:42

Min familj är bäst :D <3


:)

Nu är det sent och jag och min älskling ska gå och lägga oss och sova snart :)
Då ska jag lägga mig och lösa lite korsord (tantig som jag är) ;P det är ju faktiskt buslätta korsord eller va 17 de heter :P kors&tvärs heter la nån me :P haha

Christer brukar hjälpa mig med de svåra orden jag inte kan :P :)
Han är duktig :)

Igår var jag faktiskt jätte duktig och bakade linfröbröd utan linfrön xD jag hade bara psylliumfrön hemma så det fick gå lika bra det :) superduper goda blev dom iallafall :)

idag har vi inte gjort mycket.. Melwin sov dölänge imorse! Jag blev faktisk rädd och trodde han hade dött eller något!! :O Men när jag kikade in vid halv 10 tiden så låg han där och snarkade :P haha <3

vid halv 4 tiden kom Jonna och skulle va lite barnvakt för Melwin men han skrek så förjodat så vi la honom så han kunde sova lite grann.. Efter det kom vår mor och tog över..
Mamma hade varit jätte gullig och städat iordning här hemma och diskat å torkat borden osv :) Jag ahr en sån underbar familj :) <3

Min mamma, syster och Christer älsklingen de hjälper verkligen till jätte mycket :)!! <3
Men Christers föräldrar, Jonny, Lillebror och Pappsen är också super snälla och hjälper till med :)
Jag kan inte få en bättre familj :D <3

Gonatt!


Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?



PUBLICERAT: 2012-01-12, 23:33:04 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: