2011-06-22
 06:38:52

Match, jobb, ikea, grill, jobb, fest, vetlanda! :)

Spelade fotbollsmatch i lördags.. :) var faktiskt jätte kul bortsätt från att man bara ville försvinna därifrån de första 10 min för att det gick så dåligt :P haha men resterande match gick kanon :)

påväg ner från träningen så ringen jobbet och frågar om man kan ryka in :P
klart man ställer upp när man kan :) så det blev lite jobb på kvällen me..

Söndagen så bakade jag och christer en varsin tårta som vi bjöd på kl 3 när alla kom för att fira mig 20 och christer 23 :)

I måndags så blev det IKEA för halva slanten och nya fiskar för den andra ;P
köpte bla. en söt liten ål på 4cm som kan bli upp emot 16cm :) men den är la dö eller så har den rymt.. :/ hittar den inte längre... får åka och köpa nya :) ;P

på måndagskvällen så åkte vi till emelie och jimmy och grillade :) trevligt.. och igår jobbade jag.

Nu ska jag snart iväg och jobba igen, 7-16 :) sen ska ja åka förbi en sväng hos emelie och lämna lite kläder Melwin lånade av Felix i måndags :P

Sen hem och duscha och fixa iordning sig för då blire lagfest :) me laget! ska bli jätte kul.

Imån så bär det av till vetlanda också.. Jag och Melwin ska åka och hälsa på kusinerna och hälsa på vår älskade Anne <3

Man kan inte tro att tiden går, känns inte som 4år sen.. Så orättvist att det blev du som va tvungen att ge dig av. Vi saknar dig allihop så mycket. <3


Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)



PUBLICERAT: 2011-07-20, 04:04:20 | URL: http://smsalåna.nu
Ida

Hittade ni något kul på IKEA då? Brukar alltid hitta en massa som jag inte tänkt köpa med mig hem där :P



PUBLICERAT: 2011-09-23, 20:35:49 | URL: http://www.nattstad.se/anywaymom

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: