2010-10-25
 23:04:59

Svar till en feg Anonym!


Asså ursäkta?

En Anonym svarade på mitt förra blogginlägg (: Hon/Han vågar troligtvis inte stå för vad han/hon skriver efter som hon/han är Anonym.

Anonym:
Jag tror absolut inte att du är redo för att bli mamma. Du klagar ju heeela tiden! Sen verkar det inte som om du får en smula hjälp av din kille.


Svar:
Hur har du mage att komma och säga att du inte anser att jag är mogen att vara mamma? Jag matar honom, jag byter blöjja på honom, jag går ut och går med honom, jag leker med honom, jag gosar med honom, jag badar honom och jag ger honom kläder etc. allt han kan önska sig? Men om du inte har fattat att bloggar är nätdagböcker som man får skriva om sina känslor, bekymmer, händelser osv.. så borde du inte kläcka ur dig saker som inte är uppmuntrande. Jag antar att du inte känner mig och då vet du fan inte heller hur jag är som en mamma till min son!

Min pojkvän jobbar hela dagarna och dessutom övertid så han är på jobbet mestadels av dagen, så bara för att jag kanske inte skriver om honom så mycket så betyder det ju inte att han inte hjälper till, för det kan jag säga dig att han gör? eller du kanske vill komma hem till oss och se hur vi gör och hur det är att ha barn? Jag säger inte att det är förjävligt att ha barn, han är helt underbar min son! Men jag kanske inte vill se min son skrika sig halvt fördärvad! Jag måste ju få skriva på min egna blogg om hur jag mår och hur jag känner? Nu bad jag lite om hjälp för att se om andra mammor har några tips och då bad jag inte om hurvida DU tror jag är som en mamma!

Jag vill inte att du ska skriva fler kommentarer till mig om du ska vara så pessimistisk! Tack för mig!

Svar till Karolina:


Melwin har ätit 150ml var 4e timma innan men höjde till 180ml för ca 2veckor sedan så jag tror inte det har med hur mycket eller lite han äter :/ han har ju varit sjuk nu och haft krupp men han har ju skrikit redan innan och efter det :S BVC säger bara att vi ska vänta ut det! Men jag känner att det måste finnas något annat sätt att lösa det på ! Det verkar ju inte vara kolik för det är ju faktiskt inte varje dag han skriker så, och bvc sa ju inget om det.. ja det är skönt att peroiden för det är över snart :)



karolina

ah okej hoppas det löser sig iallafall, man blir så frustrerad när de skriker och man inte kan göra något. Han verkar ju alltid så glad på onsdagarna! Då är det mest Wille som är den största lipsillenkänns det som ha ha



PUBLICERAT: 2010-10-26, 16:06:01 | URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Julia

Kate har aldrig varit särskillt skrikig men vet andra små knoddar som varit det. Jag tror med det är som dom på bvc säger att du får vänta ut det typ. Han kanske har en period just nu där han skriker rätt mycket. Kate hade en på kvällarna för ett tag sedan. Hon skrek en liten stund & sedan somnade hon. Jag vet, man blir helt galen ibland när dom skriker. Jag är knappt van vid det heller så ibland blir man verkligen frusterad. Men det är ju inte erat fel att Melwin gråter, det är säkert en period han är inne i. Det blir nog bättre snart!:)



PUBLICERAT: 2010-10-27, 23:41:31 | URL: http://juliadaniella.blogg.se/
Anonym

Alltså jag känner Christer väl, och vet mer än du!

Jag har bevis både på bild, film och mess om du inte skulle tro mig , men han har väl varit otrogen både en och fler gånger... Det är vad jag kallar en bra farsa!! ;)

Du behöver inte tro mig och det säger jag inte heller, men tänkte att du skulle få veta iaf. Och jag kan ju oxå säga att denna tjej som han var med, hon hade INGEN ANING om att du eller er son fanns!



Bakslag, eller hur ? Men har man för brått så har man lixom.. What to do?

Sen är Chriister än utav dom mest manipulativa människor jag känner! Så han kommer självklart säga Absolut inte och kanske till och med fejk-skratta lite åt det.. Sen kommer han säga att han vill se dom bevisen , men han vet ju sanningen själv och därför är han totalt livrädd för att det ska komma ut.




Mia

Men du som inte vågar berätta vem du är.



Är du så jävla avundsjuk på hur deras liv är så föreslår jag att du försöker skaffa dig en hobby. För att försöka förstöra för dom tycker jag bara är ett bevis på att du inte har så mycket å göra i ditt liv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: