2010-10-08
 10:33:26

Hjälp mig...!

Idag är en sånn dag som man verkligen inte vill vara en mamma! Speciellt inte till den mest krävande ungen i världen!!!

Har inte sovit mycket alls dehära tre sista dagarna.. det är precis så man kan hålla ögonen öppna...
Han är så förbannat bortskämd me!!

Han vägrar att sova i sin egna säng!!! Han måste ligga mage mot mage på mig och bli gungad!!! Inte heller alltid det som duger...
va har jag gjort lixom... Hur kunde jag ens börja med att ha honom i sängen över huvud taget ??

Ja menar innan om han gnällt och skrikit lite så kan ja låta honom skrika en stund så somnar han... men nu bara skriker och skriker han utan något slut. jag förstår inte hur jag ska lösa den här soppan!!!

Är det dumt att tycka lite synd om mig själv eller. men jag faller fan snart ihop. och ont i ryggen är la pricken över i:et...

Hjälp mig...!


Hej!

Man får tycka synd om sig själv, det går till en vis gräns sen orkar man inte, och msåte ladda om batterierna, ett tips åk på massage, i HVA finns det en jätte duktig kvinna och det är billigt där också, det ligger på samma gata som tandläkaren fast lite längre bort på samma gata och heter Saviddi (felstavat säkert) massage, men sök på massage i huskvarna på eniro så får du upp numret.. billigt och bra ;)


Beatrice, mamma till Devin ♥

Testa fem-minuters-metoden det fungerade för oss!



PUBLICERAT: 2010-10-12, 10:09:19 | URL: http://beabus87.blogg.se/
Anonym

Fem-minuters-metoden innebär att du låter Melwin ligga kvar i sängen trots att han skriker. Det låter kanske hemskt, men det fungerade på tre dagar för oss.. Efter den tredje dagen sov Devin hela natten, så skönt verkligen!

Du går in till honom var 5:e minut och lägger ner honom på rygg, klappar honom på huvudet och säger god natt, men ta inte upp honom!

Ge honom kanske lite vatten i en flaska om det lugnar honom en aning.. Som sagt den första natten är hemsk, men det lönar sig i längden! :) Första natten tog det dock tre timmar för Devin innan han somnade om.. och andra natten tog nog 30 minuter eller något.. Lycka till iaf! :)


Beatrice, mamma till Devin ♥

Jovisst kan du lägga honom på mage! Kanske testa att buffa honom lite, d.v.s putta honom lite på stjärten samtidigt? Det kan ju funka! :)



PUBLICERAT: 2010-10-13, 08:49:08 | URL: http://beabus87.blogg.se/
lisapisa

Det är nog så att de små liven ganska snart skaffar sig vanor,Det gäller att ha nerver av stål och orka stå emot när de börjar tjoa.Bra tips du fick av föregående.Kul för övrigt att du ändå klarar av det som du gör.Du har visst lärt en hel del,(ler)bravo.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: