2010-11-05
 14:01:09

Vilken sjuk daag!


Imorse ringde min Lillebror för att jag skulle hämta honom i bunn och skjutsa honom till huskvarna då han skulle till Danmark senare :)

Jag frågar enfer adress så jag kan komma upp det på eniro eller ngt så jag vet vart i bunn jag ska hämta honom :P Då svarar han: Men hämta mig i bunn, jag vet inte var vi är?
Hur ska jag då kunna veta var han är om han inte själv har någon susning? Jag kan ju inte åka runt och leta efter honom?

Sikken pojk!

Sen när jag hämtat dem så åker vi ut på motorvägen vid vätterleden och där hade en äldre man krockat med räcket skulle jag tro. Ambulansen kom precis bakom oss så det var nog en ganska färsk olycka men han såg ut att vara helt oskadd men bilen var lite mos!

Efter den när jag kom hem så skulle vi gå och posta ett paket innan jag skulle vara hos tandläkaren så jag gick ca 40 min innan jag skulle vara där..

Först gick jag och tog ut pengar.. sen gick jag in till spelbutiken på rosen för att posta det, men nej de gick inte. Så då gick jag till cigarrbutiken och där gick det inte heller bara för att det var från shenker och inte dhl...! Han sa att jag skulle posta det där jag hämtade ut det..

Då fick jag gå till tandläkaren för jag hann inte gå till Direkten innan.
Melwin har varit vaken ända sen 07.30 imorse, han sov kanske i 10 min i bilen när ja skulle hämta lillebror och så tvärdeckade han i vagnen när ja skulle till tandläkaren så det var ju bra tänkte jag så skulle man slippa att han skriker när de skulle undersöka mig...

Han vaknade direkt när jag kom in i väntrummet och ville absolut inte ligga i vagnen längre! Då fick han sitta i mitt knä och titta lite på tv och fiskarna i akvariet :) sen när de ropade upp mig så la jag ner honom igen och då började han självklart skrika allt va han hade :P haha Så han fick sitta och titta på, på mammas mage under tiden de kollade mig i munnen :P Det tyckte han va dökul ;P haha

Sen när vi var klara där så gick jag till direkten för att posta paketet men där sa han att de heller inte gick att posta bara för att jag inte hade fått någon returklisterlapp med.
Han sa att jag skulle posta det på posten. Då fick jag ju traska bort till ICA och posta den, men där säger marina att jag inte kan posta för de har inget samarbete med shenker! Då höll jag på att döööö!

Så vi tejpade över hela paketet och skrev en ny adress och satte på lite frimärken och skickade iväg skiten :P
Får se om jag får tillbaka paketet eller inte :P

Jag vill köpa mig en skrivare så ge mig 1000kr någon :P!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: