2010-11-01
 13:51:51

Monday...


Jaha, Prästen som ska döpa Melwin kom hit idag. Vi planerade lite grann men pratade mest om massa annat :P haha

Jag och Melwin promenerade bort till en cigarrbutik som ligger borta vid systemet för att hämta min halloween kostym som jag beställde förra veckan :) Vi ska ju på halloweenfest hos ina på lördag men jag vet inte om jag ska ha på mig dräkten förräns ja vet om det är många andra som har kostym på sig :P haha

Min förra halloween kostym som jag beställde passade ju verkligen inte, den satt förjävligt så den ska ja skicka tillbaka om Buttericks kan ringa tillbaka till mig för att förklara hur man skickar tillbaka den, om inten vill köpa den då vill säga, men halloweenhelgen är ju över så det är la ingen som vill det :P vi ska i alla fall fira halloween i helgen :P

Jag ska ju igentligen jobba på lördag så ja måste se om någon kan byta med mig :/ får göra det sen :)

Melwin ligger och sover lite nu. han har varit jätte trött nu så det var dags för en liten lur :)

Jag sitter och kollar på Brooke knows best :) men funderar på att bara lägga mig i soffan och slappa med en film :) får se hur det blir :)



Jag vill också tacka alla mina vänner som står upp för mig, uppmuntrar mig och som fattar att den lilla bitchen är en totalt vrickad liten subba!

Jag vet vem du är nu så jag ska ta mig ett snack med dig i dagarna bara så du vet!

Har fått så många bra tips också så jag ska testa alltihopa :D testade med att byta till nan som han åt innan men han blev jätte lös i magen så det funkade inte i alla fall :) men tips är alltid något man behöver så det är bara att kommentera vidare :D

bye!


Julianlinn

Big tnks for interesting and useful site!



PUBLICERAT: 2011-03-28, 01:55:43 | URL: http://julianlinn.blog24h.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: