2010-11-18
 14:45:28

Fixade håret igår!

Igår så åkte jag och Melwin till Vetlanda för jag skulle färga, slinga och klippa mig hos min kusin :)
Det känns super att få iordning lite på kaluffsen som var på huvudet innan :P Det är ju dop nu på söndag för Melwin så jag vill se lite fin ut i håret :)



Melwin var jätte snäll och satt och tittade :) sen åkte vi hem till Lisa och vi gick en promenad me hunden Zac, Hästen och Åsa :) Det var skönt och kl 17.00 så åkte jag och Melwin hemmåt!
Vi städade litegrann inför främmande och så åt vi lite gott me vännerna på kvällen!

Innan så kom Märta och Ellinor hit och vi gick upp till lekplatsen här uppe och gungade och åkte rutshkana. Efter det så gick vi hemmåt hit igen och lagade lite lunch och kollade på tv :) Nu somnade Melwin en liten stund och Märta och Ellinor har gått.

Jag skulle jätte gärna gå och lägga mig och sova ett slag, men varje gång ja fått för mig att göra det innan så vaknar bara Melwin :P

Så jag får vänta tills ikväll med att sova :)

Vid 4 tiden så kommer Carina hit för vi ska baka kladdkaka tills dopet. Det blir till efterrätt och Vi har redan gjort 3 men vi ska göra 4 till tror ja :P så det får bli ikväll!

För imån så blire tacokväll me vänner :) och på lördag ska vi fixa lite i lokalen vi ska vara i på söndag efter dopet och så jobbar jag kväll på lördag :)!

Så det är full rulle nästan nu i dagarna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: