2010-03-31
 13:48:30

Usch fy och bläääööäöäöäö!!

Asså guuuuud!!!!

Jag ogillar Wåge så in i bomben!!!
Först så ska vi ha prov och sen 10 minuter senare så får vi inte skriva mer? Asså hallå? men är det bara jag som tycker det är konstigt när han rycker pappret ur händerna på mig när ja vill skriva färdigt?
OMG shit asså!

Jag har rykt ihop me 2 av mina närmsta på 2 dagar + en hämsk lärare? fyfyfyfy!

Det som är jobbigt också är att ja inte kan skriva om allt som rör mig hör heller. för vissa männsikor i min närhet vill vara anonymus och då kan ja inte skriva om när vi gjorde det eller vi bråkade om det osv.

Jag vill lixom få ur mig allt som jag tänker på och när jag bråkar me folk.  :/

jaja,
Fan Emelie kan du komma hit! bums!



Precis innan så hämtade jag mina studentkläder som låg felsorterade. För nyss så sa dem att dem inte fanns där? och sen helt plötsligt dök dem upp.

JIPPIE! Får bara se om ja får på mig nått :P lägger in bilder på det när jag kommer hem. sitter nämligen i skolan nu och väntar på min sista lektion som börjar kl 14.15 pust!

Jag vill gå på Avatar i 3D så jag väntar på att min mamma ska ringa. hon har möte nu så ja ska be henne att köpa landstingsbiobiljetter till mig och christer :) de kostar 65kr st. :) billigtbilligt! Så ska ja tvinga me min älskade pojkvän på bio med mig :D!
Får hoppas han inte har annat för sig. ska snacka me honom när han vaknat sen :P

Mitt lilla karate kid väckte mig inatt/imorse kl 05:02 när han skulle vända sig om :P Jag höll händerna på magen för att känna på utsidan också. Då fick ja mig en rejäl spark rätt i handflatan höger om naveln om man ser från mitt håll :P haha
Det känns jätte konstigt att ha en levande varelse i min mage? som jag livnär :D känns underbart! och jag längtar efter honom/henne jätte mycket :) ♥
Jag var dessutom jävligt täppt i näsan och kisnödig så då fick ja upp och springa. Sen kunde jag ju naturligtvis inte somna om -.- jobbigt.

PUSSS!


EMELIE

kommer till staden imon juuuuue:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: