2010-06-16
 15:18:30

v 32+5

Idag har jag vart hos min barnmorska :)

kurvan blir normalare för varje gång ja besöker henne.

från halloween -09 tills denna dagen har jag ökat i vikt från 66kg till 82kg alltså hela +16kg men just nu ökar jag inte mer än 1kg i veckan ca. vilket är bra :P

Bebisens hjärtljud började med för ca 5-6 veckor sen med 148 slag och för ca 3 veckor sen med 145 slag och idag var det 140 :P så vad tror ni POJKE eller FLICKA?

Jag har kramper i benen och nu har det börjat bli i armarna med på nätterna. och det sa hon var magnesiumbrist. men jag slarvar ju med mina vitamintabletter så det ska bli ändring på't!

Ikväll skulle ju Jag, Emelie och Andreas träffas. Jag har inte träffat Andreas sen Emelie fyllde 19 år? det var 2 oktober. och nu åkte han till gbg av ingen anledning :/ blev lite ledsen. Jag hade då hoppats på att Emelie ville grilla med mig, Christer, Anna och Jonas ikväll då men blir väll inte så heller.

Magen blir inte större och det känns la skönt. men jag hade inte blivit arg om bebben ville titta ut nu. För jag pallsr inte mer....



Pusshej!


Jåp

Tyckte inte du såg så himla stor ut när jag såg dig på ica så det är nog ingen fara =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: