2010-06-30
 12:30:19

Smärta...

Igår kunde jag knappt somna för det värkte så in i 17 i magen..

Men när jag väl somnat så vaknar jag kl 3 av sjuka smärtor mellan naveln och lårbenen...! Känndes som jag skulle gå i bitar.. Det bara svartnar för ögonen och man vet inte va man ska göra :'(

Jag har så dåligt samvete att jag inte kunde ligga still och hålla tyst. gnydde och ojjade till så mycket att Christer vaknade av mig :(

är så trött och har fortfarande så jäävla ont...

det verkar inte som om det ska bli bättre heller...

Pratade också med Ingalill (ena chefen på jobbet) innan, vi om överens om att det inte är smart för mig att jobba nu framöver om jag har så ont och b.m. sa att jag hade en vecka kvar minst. men att jag inte skulle bli förvånad om den kom då.

och jag jobbar ju ända till v29 på mitt schema.. Därför så sätter hon in semesterdagarna jag har på mina arbetstider.. det uppskattar jag.

Jag som var så envis emd att jag skulle jobba i sommar nu. :P det blev inte mycket med det... jag är en sånn klenis..

Ajja. får se va som händer nudå..



Vi var på åsabadet igår kväll och solade och badade. här kommer bilder :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: