2010-12-14
 16:54:19

Give me a BREAK!!!


Jag vill bara skrika så högt jag kan och kanske sparka lite i väggen och slänga saker omkring mig!!!! Så bra mår jag nu...

Melwin bara skriker å skriker och inget hjälper!! Han skriker för han vill ha uppmärksamhet heeeela tiden och bli buren heeela tiden.. om jag ska fortsätta bära på honom så mycket som han vill kommer jag snart se ut som quasimodo...
Jag kan inte ens gå på dass utan att han börjar gnälla och skrika...

Det gör mig så frustrerad och galen..

Ja och nu kommer ju säkert någon fjortis skriva att jag är en kass mamma bara för att jag är mänsklig! Det är ju alltid någon nöt som inte kan hålla käften i den här världen om man inte kan komma me ngt bra å säga...



Emelie

Jag kan låna honom någon dag gumman :))))


Veronica

Säg bara till om du vill att jag ska passa honom någon timma eller så, så du kan andas ut lite. Bor ju bara några minuter ifrån! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: