2010-08-20
 16:04:20

Ett inlägg från april...

Asså jag satt och kollade tillbaka på lite inlägg jag har skrivit sen innan...

Då hittade jag ett inlägg från 14/4-2010 då jag skrivit om en dröm jag haft xD haha det är nog den sjuukaste drömmen jag någonsin haft som jag kommit ihåg ;P haha..

De läjmaste meningarna jag skrev var detta...


Först så åkte jag och Christer på en slags flotte/kanot i en å, i ett exotiskt natur reservat med en massa minimänniskor på som inte var större än en hand och påminde lite om ankor…


… Vi kunde inte kommunicera med människan och han visste inte att man inte fick hoppa i. så varje gång han hoppade i var vi tvungna att hoppa efter…

… vi hamnade i en ström och vi åkte upponer och neroupp och tillslut så hamnade jag ensam i en egyptisk ruin :O…

… jag hittade en 3-4 meter lång mumie som såg ut som en naken version av jafar i Aladdin

… men jag visste att vägen bort från den var genom en trädörr som var låst.
Jag gick rakt igenom som om jag var ett spöke…

… Det var ett rosa gosedjur som höll på att ta eld för att den legat i solen och blivit så varmt. Jag räddade oss genom att märka av det och var jätte stolt över mig själv resten av drömmen :P haha…

… fullt med spån och damm rasade ner med bajshögar stora som hästskitar tillsammans med en krabbliknande spindel som låg uppochner som var stor som en frisbee…

Då tänkte säkert spindeln såhära : "Varför inte jaga den som är mest rädd för spindlar??"…

… jag kunde se Christer skymta utanför en 20 meter bort.
Han var inte där för att rädda mig utan bara titta till mig. :O…

Då hade Spindel-krabban blivit 3 st. äckliga skelettmumier med svarta rockar som är efter mig…

… men tillslut hittar de mig och lat som jag är så orkar jag inte ens gömma mig längre så ja låter de ta med mig till deras helvette så jag kan slava för dem i resten av mitt liv…

… så la jag märke till att alla killar hade sex med varandra och alla tjejerna "pillade" på varandra. :S...

… Så vi började gräva bort allt grus på uppfarten så att det skulle bli lerigt och så de skulle fastna…

… Jonna och Anton stod kvar för de var tydligen emuna mot dem helt plötsligt och jag sprang ut i vägen när det kom en flakmoppen från söder så ja hoppade på den i hopp om att komma bort från dem :O…

… men ja lyckades finta bort dem och sprang tillbaka för att skynda mig att gräva klart! Då fastnade jag och de andra 2 skeletten. och vi sjönk och försvann.

 

HAHAHA

 

Jag sålde min bil idag... så nu ska jag leta bil :) Jag vill ha en golf med 4dörrar eller en jetta :D

ikväll blire brödfest hos Alina :D ska bli kul :D pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: