2010-08-17
 13:53:02

dfgijsdärths48j534nwrweh3unhvb3234tdfds+?ETR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jesus amalia!

Nu sitter jag här och funderar på hur i h***vete jag ska lösa detta?

Christer har tjötat på mig jätte länge nu att jag ska ringa försäkringskassan.. men ja fattar verkligen inte vad jag ska fråga och hur man ska lösa allt? jag blir fan nästan gråtfärdig för att folk tror att det ska vara hur jäkla lätt som helst att ringa och säga till dem att ändra si och så.. ? ja vet ju för 17 inte ens vilka satans knappar man ska klicka på när man kommer till deras växel eller va det är..

men det är inte lätt!!!! har ju aldrig behövt hålla på med sån hära skiit! Ursäkta img för att jag är så förbannad med det här är inget för mig....




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: