2010-05-21
 21:57:51

HujedaMEJ!

Finaly!!!!!

För ett litet tag sedan ca 2 veckor sedan så lämnade jag in mitt projektarbete och nu förra veckan fick jag tillbaka det för att sedan finslipa det så det blev extra bra :D

Det var endel att göra då ja missade att skriva källhänvisningar! :/ Men nu äntligen är jag klar med det :D
Men redan när jag fick arbetet tillbaka så sa han att det var riktigt bra. Han blev förvånad över mig :D haha känns skönt att prestera bättre än väntat. Jag är jätte nöjd med arbetet :D Jag ska då inte glömma att tacka min mor som hjälpt mig :D

Lillen försöker utforska resten av min kropp innifrån vilket inte han lyckas för väl med. han kommer ju lixom inte längre än va magen räcker :P Han är uppe vid revbenen på mig och gräver mycket. Annars brukar han faktiskt hålla sig ganska långt ner och sparaka på mina äggstockar, ändan och blåsan :P

Ja det går inte en minut innan han är på och buffar igen. sikket energi knippe :D

Jaja nu ska jag fira min prestation med en vaaarm dusch :)

tack o hej, puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: