2010-08-16
 12:02:41

Något pant-Ass har äggat alla bilar här utanför :@

hejsvejs!

Jag la igår upp min bil på blocket för jag har tröttnat lite på den...
Jag vill ha en bil med servo i och så vill jag att ac'n ska fungera.
Vill gärna ha en bil som inte låter så mycket så man kan höra va människan breve säger till mig utan att skrika...
Men ändå vill jag ha en bensinsnål bil.. mycket krav :P haha får se va jag hittar men först måste jag få bilen såld.

Jag har försökt få tag på min mor hela morgonen... hon har på telefonen men svarar inte :/ jaja får la hoppas hon ringer på hennes lunch som börjar snart..

Jag har nämligen hennes bil ståendes här och hon vill ha tillbaka den åsså massa annat ja måste tjöta me henne om :P

Det är också något pant-Ass som har äggat alla bilar här utanför :O blir så förbannad när man ska hålla på och förstöra för andra :( man kan ju tvätta bilen iofs, men ändå inte kul att få massa extraarbete :@ !!?!?!

Sen ska jag, Christer, Melwin, Jonas och Anna käka tacos vilket var ett tag sen vi gjorde :D gottgott!

Måste rina till försäkringskassan också, men ja vet ju inte riktigt varför.. har ju massa grejjer ja måste lösa med dem.. men jag kommer ju inte ihåg allt.. :/ det dära är inte mitt område. Hade hällre velat att Christer fixade det dära.
Men jag får se det positivt :) Någon gång måste jag ju lära mig :P

Hejdå :)


marlene

Fan va onödigt med folk som alltid ska förstöra, så trist!!

Usch för försäkringskassa... inte för att dom har gjort mig något ont precis men jag tycker alltid att man drar sig för att ringa dit... jag känner mig som värsta ufo:t när jag snackar med dom..

KRAM



PUBLICERAT: 2010-08-16, 14:12:12 | URL: http://johnlittle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: