2011-03-08
 15:52:45

Fotboll igen ellé? ;)


Gud va fint väder det är idag :D Jag ska minsann gå en sväng till ICA sen när Melwin har vaknat av sin eftermiddagslur :)

Nu har jag varit nyttig i 8 hela dagar utan godis och 9 hela dagar utan skräpmat/hämtmat...
Jag försöker gå ner i vikt men änså länge lurar jag bara mig själv när jag ställer mig på vågen...
Jag blev helt överlycklig när jag såg att det stod 82 på vågen :D!!! Men redan dagen efter lyckades jag redan gå upp 1kg till min startvikt igen :/ Men nu innan så låg jag på 82 igen :) Får se hur det ändras härnäst...

Alla säger till mig att jag måste ut och röra på mig mer.. jag måste gymma osv...

Men jag ska säga att jag tar en sak i taget!

Jag kan inte börja råträna och tänka på maten på samma gång! Det funkar inte för mig... Jag vill ta en sak i taget.. Annars blire bara att man är jätte duktig i en vecka och sen skiter i det för man inte orkar mer. Jag vill verkligen få detta att fungera så jag fokuserar för tillfället på vad det är jag stoppar i mig.

Än så länge tycker jag att det fungerar galant även om jag knappt inte gått ner något än.. men det tar ju sin tid har jag ju märkt.. Jag får se hur det går :) mitt mål är att gå ner till den vikten jag låg på innan jag blev gravid :) och då vägde jag ca 66kg.
Jag hoppas på att jag kan gå ner så mycket som dem 16kilona men jag nöjjer mig kanske vid 12kg också om det verkligen inte går mer :)

Jag är nästan ute och går varje dag.. har blivit ganska dåligt med det nu när det vart så kallt. men nu när det blir soligare och varmare ska jag vara ute minst 1 gång/dag i alla fall :)

Eftersom mitt gamla fotbollslag lagt ner så har jag funderat på att börja spela i egnahem men inte kommit till skott. Jag känner mig så illa till mods när jag inte känner någon där i det laget och alla är säkert i topptrim så kommer jag som inte har tränat fotboll på ca 2-3 år på grund av bruten arm + krossat knä + gravid... fyfy...

MEN... :D I lördags efter jobbet så skulle jag Christer, Emelie och Jimmy bowla... Då träffade jag på Johanna som berättade för mig att de skulle provträna för Egnahem imorgon och hon frågade om jag ville hänga med! :D Nu känns det mer lockande att börja där när andra man känner kanske ska börja där med :D :) Jag kommer må så galet mycket bättre om jag fick börja spela fotboll igen :D

Fotboll <3 Julia

Jag blir glad bara jag tänker på det!!

Hoppas det går bra imorgon men jag är så galet sugen på att åka och köpa ett par nya målvaktshandskar så jag inte gör illa mig igen.. de sanaste klippte dem ju sönder när jag bröt handleden.. :O så jag har inga nu... :( men det känns så onödigt att lägga ut pengar på sånt när man har viktigare kostnader :(


Jag satt ute på balkongen innan i solen och helt plötsligt dök det upp en liten Melwin i balkongdörren ;P haha <3





Och i Lördags förmiddag innan jobbet var jag och Jonna sundgren ute och red :D Jag galopperade faktiskt :D Fest det var skit läskigt!!! Jag har sån crazy träningsvärk med :D haha





Linn

Haha jag var med ute och red i lördags ^^ saknar dig gumman <3



PUBLICERAT: 2011-03-08, 16:19:46 | URL: http://linnternstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: