2011-01-13
 12:06:57

En sväng till Hakarp :)


Nu har jag och Melwin varit med Jonna och Ida i Hakarp :) det var kul att komma ut i friska luften lite och få Melwin att prova sin nya bilbarnstol :D
Jag tyckte den var bökigare än va den såg ut att vara men jaja. Det för jag la stå ut med :)

Nu gör jag lite man till mig, Melwin åt nyss och lite senare ska jag göra lite matburkar till lilleman :) han gillar det jag har gjort hittills i alla fall. Men det är ett måste med majs i för honom :P annars går det inte äta. Jag ska testa med lite kyckling eller köttfärs tänkte jag :) Får se om han gillar det :)

Ida och jag har bestämt att jag ska rida med henne på söndag xD haha det ska bli spännande :D Får se hur det går :P





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: