2011-02-14
 12:05:13

Melwin har fått tänder!


Nä nu var det verkligen dags att uppdagera bloggen lite :P


Vad har hänt sen sist? Det minns jag knappt själv :P

Men lilla Melwin har fått 2 tänder som är på g upp :D så sött!!!

Igår var Christers föräldrar och farföräldrar här och åt vofflor med oss :) trevligt.

I Lördags var vi bjudna på födelsedagsfest hos Mike, för jocke och mike fyllde år! :) Fick tårta och det var mycket trevligt sällskap!

I fredags så bjöd Christer mig på restaurang, vi firade alla <3 dag då..
Det var jätte mysigt och han gav mig en liten överraskning som jag inte säger något om ännu ;P haha



Min lilla prins är lite kittlig ;D

 

 

Åh vad han tjötar :P Men vad äre för språk???

 

 

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: