2010-05-14
 20:01:13

Idag har jag hunnit med mycket :)

Ja imorse steg jag upp vid halv 11 tiden.
Gick runt i den nerplockade lägenheten en stund innan Christer dök upp här. Då blev ja genast jätte trött och gick och vilade lite i sängen igen, smörjade magen och pattarna sedan haffade jag första bästa mjukisarna jag hittade på golvet.

Vid halv 12 så gick jag hem till lillebror och la in mina jeansleggings och christer jeans i tvättmaskinen.

11.50 hämtade christer mig där så drog vi till barnmorskan.
Jag vägde mig hon mätte magen och tog pulsen på moi! Efter det så lyssnade vi på bebisens hjärtljud som låg på ca 140 :D det var lite svårt att lyssna då han sparkade jätte mycket :P haha

Efter det så var det dags för det värsta! BLODPROV! fy och AJ!

Sen drog ja vidare till Alex Naderpour och hämtade bilnyckeln till nissan sunny bilen. Då vi plockade ur den på stereo och högtalare :P.
Jag tyckte fan synd om bilen, den var helt mögglig :S yöck :S

Efter det åkte vi upp och jag städade ur min bil på smuts och spindlar. tyvärr kom bara en ut. Jag vet att det finns en till därinne någonstans men den ville inte visa sig när jag stod där me damsugaren i högsta hugg!
Den satans ohyran ska inte komma undan. fyfan.

Nu sitter jag här och har till och med hunnit förbi a6 och köpt nagellack, aceton och leggings. :)

Imorgon bär det av till Emmaboda tidigt. ska upp sedan vid halv 5 så ja det får bli att gå och sova snart :P
PusssHejj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: