2010-05-12
 12:31:45

God morgon!

Gomorron!
Inatt fick jag väll sova någorlunda bra :P inte lika mycket kramper än vanligt.
Jag har kollat lite på studentskor, hittade ett bar jätte fina :D men de fanns bara i strl 37 :/ lite för litet.

Btw, denna viden är helt sjuuk xD haha fattar inte hur man kan ta så fel på ett handfat och en pisoar xD

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7106604.ab




Idag ska vi på föräldrarkursen :P Vi missade ju förra gången. Inte meningen direkt. Hade velat vara med och lyssnat på när de informerade om förlossningen. menmen, inget att göra åt saken :P Vi får se va de har att säga this time.

Igår var jag Christer och Josef och köpte en bil till mig.
Jag kan ju inte påstå att den är en skönhet, men den gick frammåt :P
Sämst me bilen var att det inte var någon servo i den! Det är hur jobbigt som helst att svänga me bilfan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: