2010-05-05
 14:26:21

Felix <3, Barnvagn, grilla i spöregn och lottovinst!

Felix har legat ute på blocket i någon dag, och då var det en äldre kvinna i 50-55-60 årsåldern någonting som kom och hämtade honom igår :'/ Lille Fille ♥
Men de räcker ju me en kissemiss och felix förstörde ju lägenheten..

Jaja, efter det så åkte vi med Carina till Ekohallen där de säljer pakistan-mattor på undre planet. De reade ut barnvagnar där nere och hade 4 st kvar :)

Så då passade vi på att haffa en fin barnvagn :) Iof så är den blå men en flicka kan ju ha den me :P det är ju bara att pimpa upp den me lite rosa filtar och leksaker!



Efter det så åkte vi till Järabacken där någon som Christer kännde hade stannat me lastbilen. Vi fick då åka till Biltema för att inhandla lite bråte. Sen när de väl fick igång lastbilen så åkte vi till ica för att köpa lite mat som vi skulle grilla uppe hos Josef i Lyckås :P även att det spöregnade och haglade så grillade vi på verandan och käkade inne :P

Fy satan va trött jag var sen. höll på att slockna i bilen hem.

Nu rättade jag mina lottorader från i onsdgs förra veckan och från i lördags. :P

Jag vann hela 21kronor i lördags :D haha på samma lottorad som ja vann 22kronor på sist ;) hehe


Jag har jätte dåligt samvete för att vi lämnade bort felix :'( han känner sig säkert så sviken och oälskad av oss :'(
och nisseliten här spinner inte längre. han veckar jätte depp :'( ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: